NFTication – הקורס המקיף ליצירת קולקצית NFT

349.00949.00

הטכנולוגיה של העתיד – NFT העתיד של ענפי האמנות, האספנות והאיקומרס. מדובר במקור הכנסה טבעי שמאפשר יצירתיות וביטוי עצמי ולא רק זה גם המקום החדש ליצור חברויות, שיתופי פעולה ולהיות חלק ממשהו גדול שינהל אותנו בעתיד בין אם זה כרטיסי טיסה / כרטיסים להופעות (רמי קליינשטיין) ועוד שלל אפשרויות…
-
+

תיאור

“איך ילד בן 12 מרוויח 250 אלף דולר בתוך תשע שעות?”

 ילד בן 12 מלונדון יצר סדרה של ציורים מפוקסלים של לווייתנים, הפך אותם לאסימונים דיגיטליים ייחודיים בבלוקצ’יין, והעמיד אותם למכירה, מכירת האוסף הכניסה לו רבע מיליון דולר, וההכנסות נמשכות בזכות עמלה שהוא מקבל בכל פעם שאחד ה-NFT נמכר בשוק המשני

הטכנולוגיה של העתיד – NFT העתיד של ענפי האמנות, האספנות והאיקומרס.

מדובר במקור הכנסה טבעי שמאפשר יצירתיות וביטוי עצמי ולא רק זה גם המקום החדש ליצור חברויות, שיתופי פעולה ולהיות חלק ממשהו גדול שינהל אותנו בעתיד בין אם זה כרטיסי טיסה / כרטיסים להופעות (רמי קליינשטיין) ועוד שלל אפשרויות…

אז מה זה – NFT?

המונח NFT הוא למעשה קיצור למילים non-fungible token (מטבע שהוא לא ניתן להחלפה), בעצם זה סוג של מטבע על גבי רשת הבלוקציין שמייצג נכס מיוחד (משהו לא רגיל), זה יכול להיות ייצוג של משהו פיזי בעולם הדיגיטלי כגון: סוג של חוזה מסוים שנחתם, תמונה דיגיטלית או כוח הצבעה במטבע מסוים.

אתם בטח שואלים מה זה “לא ניתן להחלפה”?

יש לי ציור של האמן לאונרדו דה וינצ’י והציור חתום על ידו, זאת התמונה המקורית היחידה בעולם, בנוסף לא ניתן לייצר עוד מהתמונה הזאת.

כלומר מכאן אפשר להבין מספר דברים שאמרנו, הציור מיוחד ואפשר לאמת אותו אם הוא מזויף או שלא מכיוון ש: יש רק ציור אחד כזה בעולם.

האמן לאונרדו דה וינצ’י מת לפני המון שנים לכן אי אפשר לייצר עוד ציור כזה.

שאם נחלק את הציור לחתיכות הערך שלו לא יהיה שווה, לדוגמה אם הציור יקרע ולא יהיה שמור היטב זה יוריד מהערך ואנשים לא ירצו להשקיע בציור הקרוע.

כמובן שאין לי באמת תמונה של לאונרדו דה וינצ’י. אך אם היתה לי תמונה כזאת, היא היתה שווה המון בגלל הסיבות הללו.

אז מה זה קולקציית NFT?

נכון להיום (2022) לייצר קולקציית NFT זה אחד אפיקי ההכנסה הכי מדוברים שיש עם פוטנציאל הרווח הכי מוגזם שאפשר לראות בזמן מאוד קצר! – ראו בכותרת

שאני מדבר על קולקציית NFT אני מדבר על סדרת יצירות דיגיטליות כמו “הקופים המשועממים” (10 אלף ציורים דיגיטליים בדמות קוף) באמצעות הכמות (קולקציה מרובת עיצובים) ניתן לייצר פה מסחר המתבסס על עצה וביקוש, למשל 10,000 יצירות ו 100,000 קונים.

לייצר קולקציית NFT זה כמו לייצר את הטרנד הבא, אנחנו מחליטים על קו אומנותי (קולקציה) ממש כמו ברשתות האופנה, מחליטים על כמות היצירות (כמו כמות הבגדים מאותה קטגוריה), משווקים ומפיצים לקהל הרחב ונותנים לו את האפשרות לקחת חלק מהמותג והאמנות שלנו.

מה שיפה בתחום הזה אנחנו לא חייבים להיות זארה/דיזל, אנחנו יכולים כאינדיבידואלים להצליח לגמרי בעצמנו ובענק! ללא סחורה, ללא כוח-אדם וללא פתיחת חנות.

תנו לי לספר לכם משהו אחרון, פיתוח וניהול קולקציית NFT מלמדת כל כך הרבה על העולם הדיגיטלי החדש – Web 3.0 ואני בטוח ששמעתם על ה-Metaverse וכל המושגים החדשים…

בקורס הזה אני לוקח אתכם יחד איתי ללמוד את מאחורי הקלעים של פרויקטים וקולקציות ה-NFT, איך חושבות החברות הגדולות שכבר נכנסו לתחום והרימו קולקציה (אדידס) מה חשוב לקחת בחשבון, מה צריך לדעת, עם איזה כלים משתמשים? ועוד המון שאלות שבטח עולות לכם שאתם רואים קולקציית NFT מצליחה… בדרך להצלחה שלכם!

להתמקצע ב-NFT זה ממש לרכוש כמה מקצועות! הכנסתי לא מעט כסף מקולקציות שלקחתי בהם חלק ואין סיבה שלא תנצלו עכשיו את הביקוש הרב בשוק למומחים ביצירת קולקציות ופרויקטים, תרכשו את הידע ותתחילו לייצר את הקולקצייה המצליחה הבאה או להציע שירות בתשלום לכל אותם יזמים שמחפשים נואשות אנשי מקצוע איכותיים שמבינים בתחום.

בקורס זה אנחנו נלמד איך להרים קולקציה מ-0 שלא דורשת ידע טכני! אהפוך אתכם למומחים שמתחילים להתפרנס מהתחום ומייצרים את הטרנד הבא.

אם יש לך את מה שצריך כדי להשקיע בעצמך וללמוד את המקצוע, מוטיבציה גבוהה להצליח, רצון לעשות כסף ממומחיות מבוקשת, אקח אותך מאפס למומחה מבוקש בתחום.

🌟 למי הקורס מתאים?

 ✔️ קורס מותאם לאנשים עם אפס ידע בתחום אבל דורש אוריינטציה טכנולוגית וגם לאנשים ותיקים שרוצים להעשיר את הידע שלהם

 ✔️ מתאים לכל הגילאים מילד בן 6.

 ✔️ מחשב, אנגלית בסיסית וחיבור לאינטרנט.

 ✔️ קורס מקיף שאלמד אותך מא’ ועד ת’ כל מה שצריך לדעת על יצירת פרויקט NFT.

 ✔️ קורס מוקלט ומתעדכן כל הזמן, יש לך גישה לקורס כל הזמן ומכל מקום שתרצה.

 🌟 למה אני חושב ש-NFT זה העתיד?

 ✔️ בשנה האחרונה, חברות ענק (כמו ויזה, נייקי, אדידס) יוצרים קולקציות ומעורבות ביצירות NFT, אם הם עשו את זה הם כבר הבינו שיש לזה עתיד.

 ✔️ הטכנולוגיה מתפתחת במהירות, הזדמנויות חדשות נולדות וטרנדים חדשים.

 ✔️ התחום רק בעלייה והוא עוד לא גילה את עצמו וממש לא בשיא שלו, כל מי שנכנס לתחום עכשיו ירוויח ויזכה להיות חלק מהעתיד המתפתח.

 🌟 למי זה לא מתאים?

🚫 לאנשים שלא רוצים להשקיע זמן על למידה.

🚫 לחסרי סבלנות ומי שלא מוכנים ללמוד תחום חדש שהוא חלק משמעותי בעתיד.

🚫  מי שחושב שירכוש את הקורס בלי פרקטיקה ושזה עבודה לכל דבר עם הכנסות יפות מאוד!

🚫  עצלנים שלא מנצלים את הזהב שיש בקורס תכלס…

🌟  אז.. עם מה יוצאים מהקורס?

💎 כבר בפרקים הראשונים של הקורס אתם תופתעו לגלות המון חומר שאנשים לא מכירים, תלמידים שלי שסיימו את הקורס מספרים שהחיים שלהם הישתנו מקצה לקצה, לא רק מהתוצאות שהם הגיעו בעזרת התוכן שיש בקורס, גם מהתמיכה והליווי שהם מקבלים במהלך הדרך.

💎 יצירת הכנסה מאסיבית, לאחר סיום הקורס תהפכו להיות מקצוענים ב-NFT, תלמדו איך בעלי הפרויקטים הגדולים חושבים, איך עובדת הטכנולוגיה של ה-NFT לעומק, מה הכלים הסודיים שמשתמשים בהם לייצר קולקציה?, תדעו לקרוא את השפה החדשה של העולם החדש – Web.3.0, ועוד המון כלים שיעזרו לכם בהמשך הדרך של העולם המטורף והמתפתח!

💎 מנהלי פרויקטים, מייצרי קולקציות, ייעוץ ולווי ליזמים בתחום ולפרויקטים רבים בתחום, וזה רק על קצה המזלג אני שמח שקיבלתי את הידע הנכון שאני יכול להעביר אותו אליכם ולבני נוער ולהצליח להכניס כסף דרך האינטרנט ומהעולם החדש שחושף בפנינו רק שפע!

💎 בנוסף אני מנהל קהילה ברשתות החברתיות בכל מה שקשור לעולם החדש ולתחום ה-NFT.

💎 אני חובב טכנולוגיות עתידיות, ואוהב לראות את התלמידים שלי מצליחים ומרוויחים כמה שיותר!

🌟 אל תחכו… הזמן לפעול אף פעם לא יהיה מושלם 🌟 

מידע נוסף

בחירת תקופה

3 חודשים -349 ש"ח, 6 לודשים -549 ש"ח, 12 חודשים – 749ש"ח, ללא הגבלת זמן – 949 ש"ח

ביקורות

אין עדיין חוות דעת.

רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.