תקנון, ותנאי שימוש שרותי אחסון "בטראקלאוד"
עדכון אחרון: ינואר 2024

מסמך זה מהווה חלק בלתי נפרד מהמסמכים המשפטיים האחרים באתר. בעת ההרשמה שלך כמרצה, תלמיד, או שותף לאתר בטראלייף, האחריות לבדוק ולהבין את המסמכים המשפטיים הרלוונטיים חלה עליך. ההרשמה שלך לאתר בטראלייף נחשבת להסכמה לתנאים המשפטיים המפורטים במסמכים אלו. כל מסמך מנוסח בלשון זכר אך מיועד לנשים ולגברים כאחד.

  1. אלו התנאים

    1. מה תנאים אלה כוללים. אלו הם התנאים וההגבלות בהם חברת בטראלייף אשר בבעלותה האתר “בטראקלאוד”com מספקת לך שירותי  אחסון. כל התנאים תקפים החל מתאריך ההגשה האלקטרונית של ההזמנה.
    2. מדוע עליך לקרוא אותם. אנא קרא את התנאים הללו בקפידה לפני שאתה מגיש את הזמנתך אלינו. התנאים הללו מסבירים מי אנחנו, איך אנו מספקים לך שירותים, איך אתה ואנחנו יכולים לשנות או לסיים את החוזה, מה לעשות אם יש בעיה ומידע חשוב נוסף.
    3. שינוי ועדכון תקנן. בטראלייף רשאית בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לשנות הסכם זה וכל מדיניות או הסכם המשולבים בה. אנו נודיע לך באימייל 30 יום מראש על כל שינוי בשירותים שלנו. כל שינוי או תיקון ייכנסו לתוקף מיידי. המשך השימוש שלך באתר או בשירותים שלנו יהווה את הסכמתך להסכם המתוקן. החובה עליך לוודא שהמייל שסיפקת לנו מעודכן. אנו לא מקבלים כל אחריות לאי קבלת הודעות דוא”ל כלשהן מאיתנו אם כישלון כזה נובע מכתובת דוא”ל לא מדויקת.

  2. מידע אודותינו וכיצד ליצור איתנו קשר

    1. מי אנחנו. אנחנו חברת בטראלייף אשר רשומה בישראל ובבעלותה אתר com אשר נותן שרות אחסון אתרים.
    2. איך ליצור איתנו קשר. ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות דרכי ההתקשרות המוזכרות בכתובת https://betralife.co.il/contact או על ידי התחברות לאזור האישי שלך בכתובת https://betracloud.com/clients/login והעלאת כרטיס תמיכה.
    3. כיצד נוכל ליצור איתך קשר. אם נצטרך ליצור איתך קשר, נעשה זאת בטלפון או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני או הדואר שסיפקת בעת ביצוע ההזמנה. שים לב שלעולם לא נבקש את הסיסמה שלך. אם אינך בטוח בזהות המתקשר, אנא פנה אלינו ישירות באמצעות כתובת דוא”ל המוצג בדף הבית שלנו. אם יש בעיות שירות רחבות יותר או תחזוקה מתוזמנת עלינו ליידע אותך, אנו עשויים לחלופין לעדכן את דף הסטטוס שלנו ב-com

  3. החוזה שלנו איתך

    1. איך נקבל את ההזמנה שלך. ביצוע הזמנה באתר שלנו אינו מבטיח קבלת ההזמנה שלך. הקבלה שלנו להזמנה שלך תתבצע לאחר ביצוע ההזמנה שלך בנקודה שבה תקבל אישור שההזמנה שלך מומשה. בשלב זה יתקיים חוזה בינך לבינינו. תשלום חייב להתקבל לפני מתן שירותים כלשהם.
    2. אם לא נוכל לקבל או לאשר את ההזמנה שלך. אם לא נוכל לקבל או למלא את הזמנתך, אנו נודיע לך על כך ונחזיר את כל הכסף ששילמת לנו. דוגמאות למקרים שבהם לא נוכל לאשר את ההזמנה שלך כוללות כאשר שם הדומיין הרצוי שלך אינו זמין עוד לרישום, או החליט הרשם דומיינים לגבות מחיר לא תקני או במקרים בהם לא ניתן להעביר את הדומיין שביקשת.
    3. פרטי חשבון. על מנת לגשת לשירותים שלנו תתבקש ליצור חשבון. ייתכן שיוקצו לך שם משתמש וסיסמה בעת ביצוע ההזמנה. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות כל שם משתמש או סיסמה שהוקצו לך. כל שינוי יימסר לך בכתב. אתה מתחייב לבטראקלאוד שכל המידע שנשלח על מנת להגדיר ולנצל את החשבון שלך הוא נכון, מדויק ומלא. אתה האחראי הבלעדי לפעילויות בחשבון שלך, בין אם אושרה על ידך ובין אם לאו. עליך לשמור על אבטחת פרטי הכניסה שלך. עליך להודיע לנו מיד על כל שימוש לא מורשה בחשבון שלך או על פרצת אבטחה.

  4. המוצרים שלנו – דומיינים

    1. רישום דומיין. אנו לא מספקים אחריות לזמינות של שם דומיין מסוים שביקשת לרשום (דומיין). דומיין ירשם תמיד בשמך או יועבר לשמך, ולא לבטראקלאוד. עליך לנהל את נתוני WHOIS של דומיין שלך דרך אזור האישי שלך בבטראקלאוד בכתובת https://betracloud.com/clients/. זו האחריות שלך לוודא שכל הנתונים מדויקים. דומיין שלך עשוי להורד מהרשת אם לא תעדכן את נתוני הקשר שלך ולא ניתן יהיה לאמת אותם. על מנת לספק את השירות הטוב ביותר אנו עשויים מעת לעת לשנות את חברת הרישום בה נמצא הדומיין, לשיקול דעתנו וללא הודעה מוקדמת. שינוי כזה לא משפיע על שימושך בשם הדומיין.
    2. לכל ה-gTLDs הרלוונטיים, אתה מסכים שנפעל כסוכן מוקצה, בהתאם למדיניות ההעברה של ICANN, בשמך בכל פעם שתתבקש עדכון של פרטי איש הקשר של הרשם המשויך לדומיין. בהקשר זה, אתה מאשר לנו לאשר שינוי של רשם בכל שינוי לפרטי הרשם בשמך.
    3. בדיקת הרישום/חידוש. השירות שלנו מוגבל להעברת הזמנתך לרשם. זו האחריות הבלעדית שלך לוודא שהדומיין נרשם, חודש ו/או הועבר כראוי. אנו לא נושאים באחריות לכל כישלון ברישום או העברת הדומיין.
    4. תנאים והגבלות של גורמים שלישיים. רישום דומיין כפוף לתנאים והגבלות של גורמים שלישיים, כולל אלו מהרשם הרלוונטי לסיומת הדומיין. בהגשת הזמנתך אלינו אתה מאשר שתציית תמיד ובכל היבט לתנאים וההגבלות של ICANN ושל כל רשם רלוונטי לרישום ושימוש בדומיין. אתה תפצה אותנו בכל מקרה של אי-ציות מצידך לתנאי הסכם זה או לתנאי וההגבלות של ICANN או הרשם.
    5. חידושי דומיינים. נשתדל לחדש באופן אוטומטי דומיין בשמך כאשר הוא מגיע לחידוש, אלא אם כן נמסרה הודעה בהתאם לסעיף 4.1 למטה או שהגדרת את הדומיין לביטול או לחידוש ידני בלוח הבקרה שלך. לא נחדש דומיין במקרה שלא סופקה שיטת תשלום עדכנית או שנכשלת בביצוע התשלום כנדרש.
    6. פרטי החידוש. חידושים בדרך כלל יתבצעו לאותה משך זמן כמו תקופת הרישום הראשונית, אלא אם תורה בכתב על שינוי נדרש או תשנה את הגדרות החידוש באזור האישי שלך. החידוש יחויב במחיר הראשי בזמן החידוש. נבצע את התשלום עבור חידושי דומיינים עד 7 ימים לפני מועד חידוש הדומיין כדי להבטיח שהדומיין מתחדש בזמן.
    7. תנאי העברה ובעלות של דומיינים. נקבע את בעלות דומיין רשום בהתייחסות לפרטים המופיעים במסד הנתונים Whois. אם פרטי מסד הנתונים Whois אינם קובעים, יהיה לנו הזכות לדרוש כל ראיה נתמכת שנדרש לה כדי לקבוע בעלות. זו החובה שלך לפתור כל סכסוך על בעלות עם צד שלישי. אין עלינו חובה לבצע בקשת העברה אם אנו לא משוכנעים שהסכמות והרשאות נכונות התקבלו.
    8. בסיס להעברה. אתה באופן בלעדי אחראי להשלים כל שלב נדרש כדי להעביר את הדומיין, כולל אך לא מוגבל ל: שינוי IPSTAG של Nominet של הדומיין, פתיחת נעילת שם הדומיין, ספקת קוד האישור ואישור בקשת העברה. עליך ליידע אותנו אם אתה מעוניין לבטל העברה ולבקש החזר כספי בהתאם למדיניות ההחזרים שלנו.
    9. הגבלות העברה. אתה מכיר בכך ששנה אחת עשויה להתווסף ולהיגבות עבור חלק מסיומות הדומיינים בעת העברתם. לחלק מהדומיינים יש תקופות רישום מרביות ואתה מכיר בכך שזה עשוי למנוע העברה אם החידוש ידחוף את תקופת הרישום מעבר למגבלת הטווח של הרשם. לא ניקח יוזמה להעברת דומיין עד שההזמנה הושלמה ושולמה במלואה.
    10. דומיינים שפג תוקפם. במקרה ששם דומיין לא יחודש עד תאריך התפוגה שלו, הוא יפסיק לפעול וייחשב כפג תוקף. דומיין רשום יפוג אם אנחנו לא נוכל לבצע תשלום באמצעות השיטה שסופקה, או שהגדרת את הדומיין לפקיעה או שלא חידשת את הדומיין באופן ידני לפני תאריך החידוש.
    11. לאחר תאריך התפוגה, דומיין עשוי להיכנס לתקופת חסד ו/או גאולה. במצב זה אתה מכיר בכך שיש לנו את השיקול הדעת לחדש את הדומיין בתוך שלושה ימים לועזיים לאחר תאריך התפוגה; או, לחנות את הדומיין על שרתי שמות שונים מאלו שהגדרת. דומיינים מרשם שאינו מאפשר תקופת חסד ו/או גאולה עשויים להיות בלתי ניתנים לשחזור על ידינו לאחר תאריך התפוגה, במקרה זה הסכם שלנו יסתיים מיד וללא אחריות מצידנו. יתרה מכך, אין עלינו חובה לנסות לשחזר דומיין כזה.
    12. בהנחה שהרשם הרלוונטי לדומיין מאפשר תקופת חסד, אתה מכיר בכך שיש לך את משך תקופת החסד שלהם (לדוגמה, 30 ימים) לאחר פקיעת תוקף הדומיין (‘תקופת החסד’) כדי לפנות אלינו לשחזור ולחדש את הדומיין, בתנאי שתשלם את דמי החידוש במלואם ובכספים מועברים. לאחר קבלת דמי החידוש על ידינו במהלך תקופת החסד, תשמור על בעלותך על הדומיין ובהקדם הראשוני נשחזר את הדומיין ללוח הבקרה שלך.
    13. אתה מכיר בכך שלאחר סיום תקופת החסד אנו עשויים לפעול לפי שיקול דעתנו הבלעדי באופן הבא:
      1. למכור את הדומיין במכירה פומבית;
      2. לשנות את פרטי איש הקשר; ו/או
      3. להעביר את הדומיין.
    14. אם לא נקבל את דמי החידוש במהלך תקופת החסד, אז ההסכם שלנו לדומיין זה יסתיים מיד וללא אחריות מצידנו. בהנחה שהרשם הרלוונטי לדומיין מאפשר תקופת גאולה, אם נקבל ממך בקשה לחדש את הדומיין לאחר סיום תקופת החסד (‘תקופת הגאולה’), אתה מסכים לשלם את דמי הגאולה הנדרשים וגם את דמי החידוש לדומיין(ים). אתה מכיר ומסכים שאין עלינו חובה לנקוט כל פעולה לחידוש או שחזור דומיין בתקופת הגאולה וננקוט בפעולות כאלה רק לאחר ששילמת את דמי הגאולה והחידוש. אין לנו הבטחה שניסיונות החידוש יצליחו.

  5. המוצרים שלנו – אחסון

    1. הצעת דומיין חינם. חלק מחבילות האירוח שלנו כוללות רישום או העברת דומיין ללא תשלום. זה חל על מספר מוגבל של סיומות דומיין ועשוי להשתנות מעת לעת. ייתכן שנאפשר או נמנע רישום או העברה חינם לפי שיקול דעתנו. כל סיומות אחרות אינן כלולות בהצעה זו ויגררו עלויות נוספות. כל הפחתה בדמי השירות ללקוחות שמעוניינים להזמין באמצעות סיומת שונה חייבת להיסכם מראש על ידינו. תקופת הרישום היא שנה אחת. חידושים עתידיים של דומיינים אלו יחויבו בשיעור החידוש הרגיל שלנו.
    2. מטרת השירותים. אלא אם כן נאמר במפורש אחרת, שירותינו מיועדים לשימוש למטרות אחסון אתרי אינטרנט ודואר אלקטרוני. עיבוד מסיבי, קידוד/המרה של וידאו, זחילה/אינדוקסציה של אינטרנט, ארכיון ומערכות גיבוי מקוונות וכל מערכת למטרות שאינן אחסון אתר אינטרנט אינן מותרות על שרתי האחסון המשותפים או המשווקים שלנו. תוכל להשתמש בכלים כאלה רק עם הסכמתנו בכתב על שרת מוקדש. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לנקוט פעולה פרואקטיבית כדי לשמור על יציבות המערכות שלנו לכלל הלקוחות. אנו במפורש אוסרים אתרי סטרימינג של פורנוגרפיה למבוגרים.
    3. התאמת סביבת האחסון. חלק מהחבילות כוללות שירות ‘ללא הגבלה’, כלומר אנו לא מגבילים באופן פעיל את חשבונך לגבי שטח דיסק או רוחב פס (או שניהם). עם זאת, כדי להבטיח יציבות של המערכת, חשבונות מוגבלים על פי שימוש במשאבים כדי להבטיח שלא יהיה לקוח אחד שיכול להשפיע על השירות לאחרים על שרתי האחסון. על שרתים מוקדשים, משאבייך מוגדרים על פי החבילה שרכשת.
    4. הקצאות “ללא הגבלה”. כל הקצאות ‘ללא הגבלה’ כפופות לשימוש הוגן וכל לקוח שמשתמש בכמות חודשית של רוחב פס או שטח דיסק הנחשבת למופרזת בהשוואה לשימוש הממוצע של לקוחות אחרים על פלטפורמתנו עשוי, לפי שיקול דעתנו, לקבל המלצה לשפר את יעילות האתר ו/או להגדיר CDN, או לשדרג לפתרון מותאם אישית ויחויב בהתאם.
    5. צרכי השירות. אם נרגיש שהשירות שנבחר או שנרכש על ידך אינו מספק את צרכי השירות שלך, נודיע לך על כך ונייעץ לך לגבי השירות המתאים לצרכים שלך. אין עלינו חובה להמשיך לספק שירותי אחסון שאינם מספקים או לא מתאימים לצרכים שלך. סירוב לשתף פעולה עם בקשת העברת חשבון עשוי להוביל להשעיית חשבון ו/או סיום.
    6. שירות העברה. אנו מציעים שירות העברה חינם כדי לעזור להעביר את האתר שלך מהספק הקודם שלך אלינו. זהו שירות לפי המאמץ הטוב ביותר. אתה מכיר בכך שאתה הצד המכיר ביותר את האתר שלך ואיננו יכולים לדעת את הפרטים המורכבים של כל האתרים שאנו מארחים. ניקח זהירות סבירה להעביר את קבצי האתר והנתונים שלך אך זו האחריות שלך לתת לנו גישה מתאימה לאחזר את הנתונים ולבדוק שהאתר הועבר בהצלחה. אנו שואפים להעביר אתרים תוך 72 שעות, אך אנו לא מבטיחים תקופת זמן מסוימת להעברה. במקרים מסוימים ייתכן שנוכל גם להעביר דואר אלקטרוני, רשומות DNS ושמות דומיין, אך אנו לא מבטיחים שנוכל להעבירם בהצלחה או ללא הפסקה.
    7. שינויים בסביבת האחסון. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את סביבת האחסון בה פועל האתר שלך. שינויים אלו יבוצעו על בסיס “תמורה בתמורה” ולא ישפיעו על שימושך בסביבת האחסון. הנסיבות היחידות בהן ייעשו שינויים מהותיים בסביבת האחסון של אתר האינטרנט שלך יהיו כדי לספק לך ‘שדרוג’. תתבקש להיות מודע בכתב לכל שינוי שאנו מבצעים בסביבת האחסון. זה עשוי להיות:
      1. לשקף שינויים בחוקים ובדרישות הרגולטוריות הרלוונטיות; ו
      2. ליישם התאמות טכניות קטנות ושיפורים לדוגמה להתמודדות עם איום ביטחוני; ו
      3. לשנות בין מיקום לספק. אנו מציעים מבחר של מיקומים וספקים לשרתים. ייתכן שהמיקום הרצוי שלך לא יהיה זמין, או שהמיקום הקיים שלך ישתנה או ייסגר. אנו עשויים, לפי שיקול דעתנו, להעביר אותך למיקום או ספק שקול. (למשל, ממרכז הנתונים של Microsoft Azure בקייפטאון למרכז הנתונים של Microsoft Azure ביוהנסבורג, או מ-AWS בבחריין ל-Alibaba בבחריין).
    8. ספקים מובילים. אתה חייב להסכים לתנאים של ספקים מובילים שלנו, תוך הדגשה על תנאיהם של חוקי יצוא (למשל, התוכנה שבשימוש צריכה להיות מורשית בארה”ב עבור DigitalOcean). ניסינו לכלול את כל התנאים הרלוונטיים שלהם בהסכם זה. ראה נספח א’.
    9. שירות CDN ושימוש ברוחב פס. בחלק מהמיקומים שבהם מחירי הרוחב פס גבוהים בשל חוסר יחסי בקישוריות (לדוגמה, המזרח התיכון), או משתנים, ייתכן שנדרוש ממך להשתמש בשירות CDN שאנו מספקים. שירות CDN מפזר תנועת אינטרנט עולמית, במקום משרת יחיד שלך, ובכך מאיץ את זמני טעינת הדפים ומפחית את שימוש הרוחב פס מהמקור. אנו נסייע באופן סביר עם ההגדרה.
    10. אין אחריות. אנו לא מבטיחים להגן על האתר שלך מפני התקפת שירות מכונן (DDOS) אלא אם כן שירות זה הוצע והוסכם במפורש. אם אתה חושב שאתה עשוי להיות מטרה להתקפת DDOS, עליך לרכוש שירות מניעת DDOS מצד שלישי כמו Cloudflare.
    11. זמינות השירות. אנו שואפים לספק זמינות שירות של 99.9%, למעט תחזוקת שרת מתוכננת או חירום או תנאים החורגים משליטתנו הסבירה. כל הלקוחות יודעו על תחזוקה מתוכננת ככל האפשר מראש דרך דף המצב שלנו ו, אם התחזוקה תימשך יותר מ-30 דקות, באמצעות דוא”ל. במקרה של בעיה בשרת שלך, נדאג שמהנדס מוסמך יעסוק בבעיה תוך 30 דקות מרגע ההודעה עליה. במקרה הנדיר שהבעיה שלך לא ניתן לפתרון תוך 30 דקות, תקבל הודעה. בעת ההודעה לך, נספק לך את פרטי הבעיה יחד עם הערכה לגבי מועד פתרון הבעיה. ההודעה עשויה להינתן באחת מדרכי הקשר שלך או דרך דף המצב הציבורי שלנו (https://betracloud.com/clients/serverstatus.php).
    12. גיבויים. אנו מבצעים גיבוי פעמיים ביום של האתרים שלך ושומרים אותם במיקום חיצוני, בדרך כלל באותה האזור הגאוגרפית (אך לא בהכרח באותה המדינה) כמו השרת החי שלך לקבלת הביצועים הטובים ביותר. אם יש לך דרישות למגורי נתונים, אנא צור קשר איתנו כדי להסדיר פתרון אישי. עשויים להיות קבצים שאנו מוציאים מהגיבוי שאנו שוקלים כלא חיוניים לפעילות האתר שלך, לדוגמה יומני שגיאות, גיבויים של cpanel, קבצי מטמון. גיבויים הם שירות לפי המאמץ הטוב ביותר ואיננו מבטיחים שהם מלאים או קבועים. זו האחריות שלך לשמור גיבויים של האתר שלך.
    13. הפרעות לשירותים. אנו לא אחראים להפרעות בשירותים שאינם תחת שליטתנו. אנו שואפים לבחור בספקים שמציעים רמה גבוהה מאוד של ביצועים וזמינות אך אם הספקת השירותים שלנו נפגעת מאירוע שאינו תחת שליטתנו, אנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי כדי ליידע אותך וננקוט צעדים כדי למזער את השפעת ההפרעה. זה עשוי להתבצע דרך דף המצב שלנו ב-https://betracloud.com/clients/serverstatus.php. לא נהיה אחראים להפרעה שנגרמת על ידי האירוע. לא נהיה אחראים לבעיות ברשת או בחומרה שנמצאות מחוץ לשליטתנו. לדוגמה, אם ל-AWS יש בעיה, לא נהיה אחראים לבעיות שלהם או נכלול זאת בחישוב זמינות ה-99.9% שלנו.

  6. אספקת השירותים

    1. עלויות השירות. עלויות השירותים יהיו כפי שמוצגות לך באתר האינטרנט שלנו.
    2. מתי נספק את השירותים. נספק לך את השירותים עד שהמנוי יפוג או שאתה מסיים את החוזה כפי שמתואר בסעיף 7 או שאנחנו מסיימים את החוזה בהודעה כתובה אליך כפי שמתואר בסעיף 9.
    3. מה יקרה אם לא תספק לנו את המידע הנדרש. נזדקק למידע מסוים ממך כדי שנוכל לספק לך את השירותים כפי שמצוין בסעיף ההרשמה לשירותים באתר האינטרנט שלנו. ייתכן שניצור איתך קשר כדי לבקש מידע נוסף או לבדוק את המידע שסיפקת לנו. אם לא תספק לנו את המידע הזה בזמן סביר מאז שביקשנו אותו, או אם תספק לנו מידע לקוי או שגוי, ייתכן שנסיים את החוזה או שנגבה תשלום נוסף בסכום סביר כדי לפצות אותנו על כל עבודה נוספת הנדרשת כתוצאה מכך. לא נהיה אחראים לכל עיכוב בספקת השירותים או לאספקת חלק מהם אם זה נגרם על ידי שלא סיפקת לנו את המידע הנדרש בזמן סביר מאז שביקשנו אותו.
    4. סיבות שבגינן עשויים להשעות או להשבית את הספקת השירותים לך. ייתכן שנצטרך להשעות את הספקת שירות כדי:
      1. לטפל בבעיות טכניות או לבצע שינויים טכניים קטנים;
      2. לעדכן את המוצר כדי לשקף שינויים בחוקים ובדרישות הרגולטוריות הרלוונטיות;
      3. לבצע שינויים במוצר כפי שנדרש על ידך או שנודע על ידינו לך (ראה סעיף 6);
      4. כאשר נדרש על פי חוק;
      5. כאשר אנו מאמינים שאתה מפר כל תנאי מהותי של הסכם זה;
      6. לפתור כל טענות או פעולות של צד שלישי;
      7. כדי למנוע הפסד כספי או אחריות משפטית.
    5. הזכויות שלך אם אנו משעים את הספקת השירותים. אנו ניצור איתך קשר מראש כדי להודיע לך שאנו הולכים להשעות את הספקת השירותים, אלא אם הבעיה דחופה או מדובר בחירום. אם נצטרך להשעות את השירותים ליותר מ-24 שעות בכל תקופה של 7 ימים, נתאים את המחיר כך שלא תשלם עבור מוצרים בזמן שהם מושעים, למעט במקרה שההשעיה היא כתוצאה מהפרתך את הסכם זה או בהתאם לסעיף 6.5 ב’ (ב) עד (ז) לעיל. אתה יכול ליצור איתנו קשר כדי לסיים את החוזה עבור שירות אם אנו משעים אותו, או מודיעים לך שאנו הולכים להשעות אותו, בכל מקרה לתקופה של יותר מ-120 שעות ואנו נחזיר לך כל סכום ששילמת מראש עבור השירות בהתייחס לתקופה לאחר שתסיים את החוזה למעט במקרה שההשעיה היא כתוצאה מהפרתך את הסכם זה.
    6. אנו עשויים גם להשעות את הספקת השירות אם לא תשלם. אם לא תשלם לנו עבור המוצרים כפי שאתה אמור (ראה סעיף 10.6), ייתכן שנשעה את הספקת השירותים עד שתשלם לנו את הסכומים המגיעים. אנו ניצור איתך קשר כדי להודיע לך שאנו משעים את הספקת השירותים. בנוסף להשעיית השירותים, אנו יכולים גם לחייב אותך בריבית על תשלומים שאיחרת. לאחר שהתשלום יבוצע בהתאם לתנאים אלה, אנו נשתמש במאמצים סבירים כדי להבטיח שהשירות משוחזר אליך תוך 24 שעות.
    7. השעיית שירות. אם השירות שלך הושעה או חרג מהתאריך המועד, ייתכן שלא נשמור עוד עותק מנתוניך או מאתר האינטרנט שלך. כתובת ה-IP של אתר האינטרנט שלך עשויה גם להשתנות. זה בשל האופי של שימוש שלנו בספקי ענן גלובליים: לא נהיה אחראים לעלות שמירת השירות שלך פעיל אם אתה לא משלם את החשבוניות שלך.

  7. ההתחייבויות שלך על פי החוזה

    1. אתה אחראי לתוכן בחשבון שלך. הלקוחות אחראים על כל הסקריפטים, הנתונים והאובייקטים האחרים בחשבונות שלהם. סקריפטים פוגעניים הם סקריפטים שמתערבים במערכות שלנו ו/או בחשבונות של לקוחות אחרים, גורמים נזק לכל מערכת מחשב אחרת או משתמש, או משתתפים בכל פעילות מרמה. כל חשבון שנמצא כמקור לסקריפטים פוגעניים יושעה מיד ויחקר, ויהיה חשוף לפעולה כפי שמפורט בהמשך תחת תוכן בלתי חוקי. אנו נשתף פעולה במלוא המידה עם הרשויות כשצריך.
    2. אסור לך להשתמש בשירות לשידור של חומר בלתי חוקי. אתה מסכים להימנע מלהעלות לשירות האחסון שלך, לשלוח או לקבל כל חומרים שעשויים להיחשב כפוגעניים, מעליבים, חובבניים, משמיצים, פורנוגרפיים, מאיימים או בכל אופן אחר כאסורים על ידי חוקים נוכחיים ועתידיים החלים בישראל, במיקום השרת שבחרת לארח בו את האתר שלך, או בסמכותו של ספק הרשת שמספק את התשתית הרשתית הבסיסית (ראה נספח א’). אחריותו הבלעדית של המשתמש לוודא זאת. אחסון, הפצה או שידור של חומרים בלתי חוקיים עשויים להוביל לחקירה ואפשרות להעמדה לדין על ידי הרשויות הרלוונטיות. בפרט אתה:
      1. אסור לך להשיג או לנסות להשיג גישה לא מורשית למערכות מחשב לכל מטרה. פעולה כזו עשויה להוביל להעמדה לדין פלילית תחת חוק השימוש השגוי במחשבים;
      2. אסור לך לשלוח נתונים לאינטרנט באמצעות כתובות מזויפות או נתונים שתוכננו במכוון לפגוע באופן שלילי במכונות מרוחקות (כולל אך לא מוגבל להתקפות סירוב שירות (DDoS), תולעים ווירוסים, טרויאנים וסופות פינג);
      3. חייב לוודא שהמחשבים האישיים והשרתים המחוברים לרשת שלך אינם מוגדרים לאפשר העברה פתוחה ואסור לך להשתתף בשליחת דואר זבל המוני לא רצוי (שנקרא בדרך כלל ‘ספאם’, ‘UBE’, ‘UCE’);
      4. אסור לך להריץ ‘סריקת פורטים’ או תוכנה אחרת המיועדת לחקור, לסרוק, לבחון את הפגיעות או לגשת למערכות או רשתות מרוחקות אלא במקרים שבהם המשתמש המרוחק נתן הרשאה מפורשת לכך. ייתכן שנבקש הוכחה להרשאה כזו;
      5. חייב לנקוט כל הצעדים הסבירים כדי לוודא שהסיסמה ופרטי הכניסה שלך נשארים חסויים;
    3. אתה מסכים להימנע משליחה או קבלה של כל חומר שעלול להפר זכויות יוצרים (כולל זכויות רכוש רוחני), סודיות, פרטיות או זכויות אחרות. אם יש לך כל ספק לגבי החוקיות של מה שאתה עושה, או מתכוון לעשות, עליך לקבל ייעוץ משפטי עצמאי.
    4. שרתי פרוקסי פתוחים אסורים לחלוטין תחת כל נסיבות ויגרמו לסיום מיידי של השירות.
    5. אתרים אסורים להכיל חומרים ‘שנאתניים’ או תוכן המבקש לעורר שנאה.
    6. אתרים אסורים להכיל תמונות, סרטונים, תיאורים או תיאורי פורנוגרפיה שאינה חוקית או שנחשבת לטעם רע לפי שיקול דעתנו הבלעדי.
    7. אתרים אסורים להכיל ‘וארז’, מוזיקה/סרטונים בעלי זכויות יוצרים או קישורים לתוכן כזה. זו האחריות הבלעדית של המשתמש לוודא שיש לו את הזכויות להפיץ כל תוכן המוצג באתר שלו.
    8. אתרים חייבים להתאים לחוקי זכויות יוצרים בינלאומיים מוכרים.
    9. רישום שמות דומיין. אתה אחראי לוודא שרישום שם דומיין והאופן שבו הוא עתיד להינצל, באופן ישיר או עקיף; לא יפר את זכויות צד שלישי, כולל זכויות רכוש רוחני של צד שלישי; לא מתבצע בניגוד לתום לב או שאחרת יכול להיחשב לרישום שיש בו שימוש לרעה תחת נהלי או מדיניותי פתרון סכסוכים של רשם רלוונטי או של ICANN; ובשום זמן לא ישמש למטרה בלתי חוקית כלשהי. אתה מקבל ומסכים לכך שאנו נעשה את פרטי הרישום שלך בקשר לדומיין שלך זמינים לצדדים שלישיים כולל ICANN והרשם המתאים לדומיין כפי שנדרש, כולל לגופי אכיפת חוק וגופים ממשלתיים כפי שנדרש על פי חוק.
    10. אתה מסכים שבעת העברת בעלות על דומיין רשום לאדם אחר או רישום דומיין בשם אדם אחר (ה”מועבר אליו”) תאשר ותוכיח שהמועבר אליו מסכים בכתב להיות כפוף לתנאי הסכם זה לפי בקשתנו.
    11. לא נעביר בעלות על דומיין עד שכל התשלומים המיוחסים לשירותים הקשורים בחשבון, שחייבים להישלם, ישולמו על ידך לנו.
    12. במקרה שנקבל תלונה בנוגע להפרת סימן מסחרי / מותג, יש לנו את הזכות להשעות דומיין. ננקוט בפעולה זו אם נקבל החלטה מהליך פתרון סכסוך בנוגע לדומיין ו/או הסכם פשרה בין הצדדים המעורבים. כל תשלומי חידוש חייבים להישלם לנו על ידך.
    13. במקרה של קבלת מסמכים שתואמים את פרטי ה-WHOIS, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לנעול את הדומיין ולהטיל חסימה של הרשם עליו. לא נעביר את הדומיין ממצב זה עד שנשתכנע שהסכסוך נפתר בין הצדדים המעורבים, עם מסמכים שהוגשו לנו המוכיחים זאת.
    14. אנו מתחייבים לנקוט כל פעולה הנדרשת תחת הוראות חוק רגולציה של סמכויות חקירה ונשתף פעולה במלוא המידה עם הרשויות המתאימות בבריטניה.

  8. שימוש מקובל בדואר אלקטרוני

    1. אנו מספקים את היכולת לשלוח דואר אלקטרוני באמצעות SMTP. זה מיועד לצרכי תקשורת יומיומיים. כל הדואר היוצא נסרק על ידי מערכת סינון ספאם מבוססת ענן.
    2. יש לנו מדיניות אפס סובלנות כלפי ספאם ושליחת דואר אלקטרוני המוני ובלתי רצוי אסורה בכל עת. לקוחות שמנצלים באופן לרעה את שירות הדואר האלקטרוני יודעו שהתנהגותם אינה מקובלת ועשויים להיות חשבונותיהם מושעים, מסתיימים או חסומים.
    3. ברכישת השירותים אתה מסכים לדברים הבאים:
      1. לא לשלוח דואר אלקטרוני שעלול לגרום להטרדה, לאי נוחות או לחרדה למקבל;
      2. לא לשלוח דואר אלקטרוני שעלול לגרום לצער או לכל חומר שהוא פוגעני, חובבני, פורנוגרפי, מאיים או בכל דרך אחרת בלתי חוקי;
      3. להיות בעל מדיניות יציאה מרשימת תפוצה ודיוור ברורה בכל התקשורות דרך ניוזלטר;
      4. לא להשתמש בשירותי הדואר או ברשת שלנו לשליחת דואר אלקטרוני לכל משתמש שאינו מעוניין לקבל אותו;
      5. לא להשתמש בשירותי הדואר או ברשת שלנו לשליחת דואר אלקטרוני בלתי רצוי, באופן המוני (שנקרא בדרך כלל ‘ספאם’) או באופן אישי;
      6. לא להשתמש בשירותי הדואר או ברשת שלנו בכוונה לשלול שירות מאחרים (‘מייל בומב’);
      7. לא להשתמש בכותרות דואר מזויפות או לשנות את כותרות ההודעות באופן שמסתיר את זהות השולח;
      8. לא להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני שאינך מורשה להשתמש בה;
      9. לוודא שכל שרתי הדואר המחוברים לרשת שלנו ומופעלים על ידך אינם מוגדרים לאפשר ‘ריליי פתוח’;
      10. לקחת אחריות מלאה על מוניטין הדואר האלקטרוני שלך;
      11. לא לנקוט בכל פעולה שעלולה להפר אותך או אותנו מהתחייבויות תחת התקנות הכלליות להגנה על נתונים או חוק הגנת הפרטיות.

  9. שימוש מקובל ברשת

      1. השימוש באינטרנט כולל את השימוש במקום האינטרנט המסופק עם חשבונות הלקוחות, אחסון אתרים בשרתים שלנו והשימוש בשירותי אינטרנט ובמקום בשרתים מוקדשים. אנו לא מפקחים על התוכן בשטח האינטרנט המתוחזק על ידי לקוחות (בין אם מדובר במרחב שירות משותף או בשירותים מוקדשים). אין לנו אחריות כלשהי לתוכן של האתר שלך.
      2. זו האחריות הבלעדית שלך לוודא שהתוכן והחומרים בכל אתר שבבעלותך או שאתה מפעיל מכילים חומר שיצרת או שיש לך הרשאה להשתמש בו.
      3. זו האחריות הבלעדית שלך לפתור כל סכסוך הקשור לזכויות יוצרים או זכויות קניין רוחני הקשורות לאתר האינטרנט או לשירות האינטרנט שלך. אתה מסכים לפצות את בטראלייף על כל ההוצאות, כולל הוצאות משפטיות, של הגנה על כל תביעה נגדנו מצד גורם שלישי בנוגע לשימוש שלך בזכויות יוצרים או בזכויות רכוש רוחני ביחס לכל תביעה שהוגשה נגדך או נגדנו ברחבי העולם.
      4. אסור לך להשתמש באתר האינטרנט או בשירות האינטרנט שלך לקידום או הפצה של כל חומר או תוכן שהוא בלתי חוקי (תחת כל חקיקה נוכחית או עתידית) בישראל או בכל מדינה אחרת בה האתר או השירות שלך פועלים. עליך לדעת שהאינטרנט הוא רשת תקשורת עולמית ומה שעשוי להיות חוקי בישראל עשוי להיות בלתי חוקי במקום אחר ועלול להותיר אותך חשוף להעמדה לדין במדינה אחרת.
      5. תוכן מבוגרים חוקי כפי שמוגדר על פי חוק הישראלי מותר בשרתים שלנו אולם עליך להודיע לנו מראש לפני ביצוע כל הזמנה אצלנו מאחר ונארח את האתר שלך על כתובת IP נפרדת כדי למנוע השלכות SEO עבור לקוחות אחרים.
      6. אם אתה לא נמצא בישראל ומתכוון להעלות תוכן מבוגרים מכל סוג שהוא לאתר האינטרנט או לשירות האינטרנט שלך, עליך ליצור קשר איתנו לפני ביצוע כל הזמנה. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב להציע את שירותינו לפי שיקול דעתנו המוחלט.
      7. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע חקירה של שירותי תוכן אם נתבקש לטפל בהתעללות פוטנציאלית ולהסיר כל דף אינטרנט בשרתים שלנו בכל עת ומכל סיבה. חשבונות שנמצאים כמנוצלים באופן לרעה, מכילים תוכן בלתי חוקי או אחרת מפרים את תנאי השירות שלנו יהיו חשופים לסיום מיידי.

  10. זכויותיך לסיים את החוזה

      1. סיום החוזה שלך איתנו כמשתמש שירות סטנדרטי. אתה יכול לסיים את החוזה שלך איתנו על ידי ביטול השירות מראש לפני תאריך החידוש (עד 23:59 GMT ביום שלפני החידוש) דרך אזור הלקוחות ב- https://betracloud.com/clients או דרך אזור המנויים באתר בטראלייף במידה ורכשת את השרות דרך אתר בטראלייף ב- https://betralife.co.il/my-account/subscriptions/. תוכל גם לפתוח פניית תמיכה אצלנו עד 24 שעות לפני החידוש.
      2. סיום החוזה שלך איתנו כמשתמש שרת מוקדש. כמשתמש שרת מוקדש אתה יכול לסיים את החוזה שלך איתנו על ידי הודעה על סיום בכתב לפחות 24 שעות מראש לפני תאריך החיוב הבא.
      3. החזרים עבור חודשים ששולמו מראש. אנו מציעים שירות בעלות נמוכה, עם הנחות משמעותיות עבור תשלומים מראש. אם תבטל לפני תאריך סיום השירות שלך, לא תהיה זכאי להחזר כספים ששולמו.
      4. אם השירותים ששילמת עבורם הם בעלי פגם או שהוצגו באופן מוטעה, ייתכן שיש לך זכות משפטית לסיים את החוזה או לקבל את השירות שוב או לקבל חזרה חלק או את כל הכסף ששילמת. עליך להודיע לנו בכתב על הסיבות לכך שאתה טוען שהשירותים או פגומים או שהוצגו באופן מוטעה. אנו נגיב לכל תלונה תוך 28 ימים מקבלתה ונודיע לך האם יינתן החזר.
      5. אם פשוט שינית את דעתך לגבי המוצר, אנו נציע “אחריות להחזר כספי ללא עוררין למשך 14 יום”. עליך להודיע לנו תוך 14 יום מפתיחת חשבון האחסון המשותף שלך בבטראקלאוד כי אתה מעוניין לבטל. לאחר מכן תקבל החזר מלא עבור הכסף ששולם עד תאריך הסיום, למעט דמי רישום הדומיין שאינם ניתנים להחזר. ההתחייבות זו לא חלה על מוצרי שרתים מוקדשים, רישומי שמות דומיין, חידושים או העברות.
      6. פעילות לא הולמת או בלתי חוקית. אם חשבונך נמצא כולל פעילות בלתי חוקית, קבצי MP3 בלתי חוקיים, תוכנות פיראטיות, תוכניות של האקרים, תוכניות וארז או כל קבצים בלתי חוקיים אחרים, חשבונך יושעה מיד. אי הסרת התוכן המפר תוביל לסיום חשבונך ולא יינתן החזר כספי, כולל, למען הסר ספק, האחריות המתוארת בסעיף 9.5.
      7. עיבוד החזרים. כל החזר כספי יעובד תוך 7 ימי עבודה מקבלתו.
      8. מימוש זכותך לשנות את דעתך. עבור רוב המוצרים שנקנו אונליין, אם אתה צרכן במובן של תקנות אלו, יש לך זכות משפטית לשנות את דעתך תוך 14 יום ולקבל החזר. אין לך את הזכות לשנות את דעתך בנוגע למוצרים דיגיטליים לאחר שהתחלת להוריד או לצפות בהם; שירותים, לאחר שהם הושלמו, אפילו אם תקופת הביטול עדיין רצה; תקליטורים אודיו או וידאו מוכסים או תוכנות מחשב מוכסות, לאחר שהמוצרים הללו נפתחו לאחר שקיבלת אותם.

  11. כיצד לסיים את החוזה איתנו (כולל אם שינית את דעתך)

      1. ספר לנו שאתה רוצה לסיים את החוזה. כדי לסיים את החוזה איתנו, אנא היכנס ל-https://betracloud.com/clients, התחבר לאזור האישי, צפה במוצר, ולאחר מכן הגש בקשת ביטול. אנא מלא את הסיבה לביטול. אם אתה זכאי להחזר כספי במסגרת האחריות להחזר כספי תחת סעיף 10.5 לעיל, אנא בקש זאת בהערות הביטול.

  12. הזכויות שלנו לסיים את החוזה

      1. אנו יכולים לסיים את החוזה אם אתה מפר אותו. אנו יכולים לסיים את החוזה בכל עת על ידי כתיבה אליך אם:
        1. אתה לא מבצע תשלום לנו כאשר הוא חייב.
        2. אתה לא מספק לנו, בתוך זמן סביר מאז שביקשנו, מידע הנדרש לנו כדי לספק את השירותים;
      2. אתה חייב לפצות אותנו אם אתה מפר את החוזה. אם אנו נסיים את החוזה במצבים שמתוארים בסעיף 9.1, אנו נחזיר לך כל כסף ששילמת מראש עבור מוצרים שלא סופקו, אך ייתכן שנחסיר או נחייב פיצוי סביר עבור ההוצאות הנטו שנצטרך לשאת כתוצאה מהפרתך את החוזה.
      3. אנו עשויים להפסיק את השירותים. אנו עשויים לכתוב לך כדי ליידע אותך שאנו הולכים להפסיק לספק את השירותים. אנו נודיע לך לפחות 30 ימים מראש לפני שנפסיק את הספקת השירותים ונחזיר לך כל סכום ששילמת מראש עבור שירותים שלא יסופקו.

  13. מחירים ותשלומים

      1. איפה ניתן למצוא את מחיר השירות. מחיר השירות יהיה המחיר המצוין בדפי ההזמנה בעת ביצוע ההזמנה שלך באתר בטראלייף או באתר בטראקלאוד. אנו משקיעים מאמץ סביר לוודא שהמחיר שנמסר לך עבור השירות נכון. במקרים שבהם חלה חובת מע”מ (בהתאם למיקומך ולשירותים שהזמנת) היא תפורט בשלבי ההזמנה. עם זאת, אנא ראה את סעיף 10.3 לגבי מה קורה אם אנו מגלים טעות במחיר של המוצר שהזמנת.
      2. אנו נעביר הלאה שינויים בשיעור המע”מ. אם שיעור המע”מ משתנה בין תאריך ההזמנה שלך לתאריך בו אנו מספקים את השירות, אנו נתאים את שיעור המע”מ שאתה משלם, אלא אם כן שילמת כבר עבור המוצר במלואו לפני שהשינוי בשיעור המע”מ נכנס לתוקף.
      3. שינויים במחיר. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את המחירים המפורסמים באתרי האינטרנט שלנו ואת התעריפים בכל עת. אנו נספק הודעה כתובה על כל שינוי באמצעות דוא”ל לכתובת הדוא”ל שסיפקת לנו בעת רישום החשבון שלך. ברוב המקרים, שינוי המחיר באתר ללקוחות חדשים לא ישפיע על המחיר עבור לקוחות קיימים. אם החוזה שלך הוא לתקופה קבועה, שינוי המחיר ייכנס לתוקף בסוף התקופה הנוכחית ובעת החידוש.
      4. מה קורה אם טעינו במחיר? תמיד ישנה האפשרות שלמרות מאמצינו, ניתן לך מחיר שגוי עבור השירות שלנו. אם המחיר הנכון נמוך מהסכום שנקבע, נתקן את המחיר ונחזיר לך את ההפרש. אם מחיר השירות הנכון בתאריך ההזמנה שלך גבוה יותר מהמחיר שנמסר לך, ניצור איתך קשר לקבלת הוראותיך לפני שנקבל את הזמנתך.
      5. מתי עליך לשלם וכיצד עליך לשלם. אנו מקבלים תשלום באמצעות רוב כרטיסי האשראי והחיוב המרכזיים, הוראת קבע, PayPal. זמן התשלום תלוי באיזה מוצר אתה רוכש. אתה מתחייב שאתה מורשה חוקית לבצע תשלום באמצעות כרטיס התשלום או האמצעי שבו השתמשת. במקרה שאינך בעל כרטיס האשראי, אתה תפצה אותנו במקרה שבעל הכרטיס או המנפיק ידחה כל עסקה לתשלום, כולל הוצאותינו בגביית הסכום החייב.
      6. אם חיוב חוזר אינו תקין מתבצע בחשבונך, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להשעות ו/או לסיים את חשבונך עד לקבלת החזר כספי ותחויב עמלת ניהול של 300 ₪
      7. תשלום נדרש בעת ההזמנה. אתה מסכים לשלם את כל הסכומים הנדרשים עבור השירותים בעת ביצוע ההזמנה. כל הסכומים אינם ניתנים להחזר, אלא אם כן נאמר אחרת בסעיף 7 לעיל.
      8. חשבוניות יישלחו מראש לפני תאריך התשלום הנדרש. חשבוניות יישלחו לכתובת הדוא”ל שסיפקת לנו בעת רישום החשבון שלך. תוכל לראות את היסטוריית הדוא”ל שלך ולצפות בכל החשבוניות באזור האישי שלך באתר בטראקלאוד או באתר בטראלייף.
      9. אנו יכולים לחייב ריבית אם תשלם באיחור. אם לא תבצע תשלום לנו עד לתאריך הדואר, עשויים לחייב אותך בריבית על הסכום המאוחר בשיעור של 4% לשנה מעל שיעור ההלוואה הבסיסי של בנק ישראל מעת לעת. הריבית זו תצטבר באופן יומיומי מתאריך הדואר עד לתאריך התשלום הממשי של הסכום המאוחר, בין אם לפני או לאחר פסק דין. אתה חייב לשלם לנו ריבית יחד עם כל סכום מאוחר.
      10. מה לעשות אם אתה חושב שחשבונית שגויה. אם אתה חושב שחשבונית שגויה אנא צור קשר איתנו במהירות כדי ליידע אותנו. לא תצטרך לשלם ריבית עד שהמחלוקת תפתר. לאחר פתרון המחלוקת, נחייב אותך בריבית על סכומים שנכונו באופן נכון מתאריך הדואר המקורי.

  14. אחריותנו על אובדן או נזק שנגרמו לך

      1. אנו אחראים לפניך על הפסד ונזק צפויים שנגרמים על ידינו. אם אנו נכשלים בקיום התנאים האלו, אנו אחראים על הפסד או נזק שאתה סובל מהם והם תוצאה צפויה של הפרת החוזה על ידינו או הכשלתנו להשתמש בזהירות ובמיומנות סבירות, אך אנו לא אחראים על כל הפסד או נזק שאינו צפוי. הפסד או נזק נחשבים צפויים אם ברור שהם יתרחשו או אם, בעת כריתת החוזה, שנינו, אנו ואתה, ידענו שהם עשויים להתרחש, לדוגמה, אם דיברת על כך איתנו במהלך תהליך המכירה.
      2. אנו לא מוציאים או מגבילים בשום אופן את האחריות שלנו כלפיך במקומות שבהם יהיה זה ניגד לחוק לעשות כן. זה כולל אחריות על מוות או פגיעה אישית שנגרמו עקב רשלנות שלנו או רשלנות של עובדינו, סוכנים או קבלני משנה, או עבור הונאה או הצגה מזויפת במתכוון.
      3. אנו לא נהיה אחראים לכל נזק שנתבע, כולל נזקים מקריים ונלווים, שעשויים להתעורר מהשבתת השרתים שלנו או מהעדר זמינותם מכל סיבה שהיא. יתר על כן, אנו לא נהיה אחראים לכל נזק שנתבע, כולל נזקים מקריים או נלווים, הנובעים מהשחתה או מחיקה של אתר אינטרנט כלשהו מאחד משרתינו; אובדן שירות או כל הוצאות שנגרמו עקב בעיה בהגדרה או בשירות הנובעת מהשירותים שאנו מספקים. כל הנזקים יוגבלו לסיום מיידי של השירות.
      4. אנו לא נושאים באחריות להפסדים עסקיים. אם אתה משתמש במוצרים לכל מטרה מסחרית, עסקית או למטרות מכירה מחדש, לא תהיה לנו כל אחריות כלפיך על כל הפסד רווחים, הפסד עסקי, הפסקת פעילות עסקית, או החמצת הזדמנות עסקית.
      5. הגבלת אחריות. למעט במקרה שאתה פועל כצרכן במובן של חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, האחריות הכוללת שלנו תהיה מוגבלת לפי שני הכפל התשלומים ששילמת עבור השירותים בהקשר לתביעה שעלתה במהלך תקופת 12 החודשים שלפני הגשת התביעה.

  15. תנאים חשובים אחרים

      1. אנו רשאים להעביר הסכם זה למישהו אחר. אנו רשאים להעביר את הזכויות והחובות שלנו לפי תנאים אלה לארגון אחר. אנו ניצור איתך קשר כדי ליידע אותך אם אנו מתכננים לעשות זאת. אם אתה לא מרוצה מההעברה, תוכל לפנות אלינו כדי לסיים את החוזה תוך 10 ימים מהיום שבו ידענו אותך על כך ואנו נחזיר לך כל תשלום ששילמת מראש עבור כל חודש שירות מלא שלא ניתן.
      2. אתה זקוק להסכמתנו כדי להעביר את הזכויות שלך למישהו אחר (למעט העברה של האחריות שלנו, שתמיד ניתן להעביר). תוכל להעביר את הזכויות או החובות שלך לפי תנאים אלה לאדם אחר רק אם אנו מסכימים לכך בכתב. בקשות להעברה ניתן להגיש דרך כרטיס תמיכה באתר https://betracloud.com/clients.
      3. לאף אחד אחר אין זכויות לפי החוזה הזה. החוזה הזה הוא ביניך לבינינו. אף אדם אחר לא יהיה זכאי לאכוף כל אחד מהתנאים שלו.
      4. אם בית משפט ימצא חלק מהחוזה הזה כלא חוקי, השאר ימשיך להיות בתוקף. כל אחד מהסעיפים של תנאים אלו פועל בנפרד. אם בית משפט או רשות רלוונטית יחליט שאחד מהם אינו חוקי, הסעיפים הנותרים ימשיכו להיות בתוקף מלא.
      5. אפילו אם נעכב באכיפת החוזה הזה, עדיין נוכל לאכוף אותו מאוחר יותר. אם לא נדרוש מיד שתבצע כל דבר שאתה מחויב לעשות לפי תנאים אלה, או אם נעכב בנקיטת צעדים נגדך בנוגע להפרתך את החוזה הזה, זה לא יהיה אומר שאינך צריך לעשות את הדברים האלה וזה לא ימנע מאיתנו לנקוט בצעדים נגדך במועד מאוחר יותר. לדוגמה, אם תחמיץ תשלום ואנו לא נרדוף אחריך אך נמשיך לספק את המוצרים, עדיין נוכל לדרוש ממך לבצע את התשלום במועד מאוחר יותר.
      6. החוקים אשר חלים על החוזה הזה והיכן ניתן להגיש הליכים משפטיים. תנאים אלו מונהגים על פי חוק הישראלי וניתן להגיש הליכים משפטיים בקשר למוצרים בבתי המשפט הישראלים.

נספח א’: ספקי תשתית

ספקי תשתית

תקנון

DigitalOcean

https://www.digitalocean.com/legal/terms-of-service-agreement

Google Cloud Platform

https://cloud.google.com/terms

Amazon Web Services

https://aws.amazon.com/service-terms/

Alibaba Cloud

https://www.alibabacloud.com/help/faq-detail/42417.htm

Microsoft Azure

https://azure.microsoft.com/en-gb/support/legal/

 

ברוכים השבים!!

ברוכים השבים!!

טופס התחברות - משתמש קיים

או
שכחתי סיסמא

טופס הרשמה - משתמש חדש

חוכמת היום

תנו למעשיכם לדבר חזק יותר מהספקות שלכם, וראו כיצד העולם הופך לבמה להישגים יוצאי הדופן שלכם. - אלכס פרידמן

ברוכים השבים!!

טופס התחברות - משתמש קיים

או
שכחתי סיסמא

טופס הרשמה - משתמש חדש

חוכמת היום

תנו למעשיכם לדבר חזק יותר מהספקות שלכם, וראו כיצד העולם הופך לבמה להישגים יוצאי הדופן שלכם. - אלכס פרידמן

0