תקנון מרצים

תקנון מרצים / הסכם תנאי התקשרות עבור מרצים באתר בטראלייף
עדכון אחרון: ינואר 2024

מסמך זה מהווה חלק בלתי נפרד מהמסמכים המשפטיים האחרים באתר. בעת ההרשמה שלך כמרצה, תלמיד, או שותף לאתר בטראלייף, האחריות לבדוק ולהבין את המסמכים המשפטיים הרלוונטיים חלה עליך. ההרשמה שלך לאתר בטראלייף נחשבת להסכמה לתנאים המשפטיים המפורטים במסמכים אלו. כל מסמך מנוסח בלשון זכר אך מיועד לנשים ולגברים כאחד.

נא לעיין בקפידות בתנאי ההסכם המפורטים לעיל. הסכמתך לתנאים אלו תחייב את הצדדים לפי ההוראות המפורטות בהם.

  1. הגדרות
    1. “החברה” – בטראלייף
    2. “האתר” – https://betralife.co.il
    3. “המרצה” – המצרה בעל הידע, היכולות המקצועיות, ההיכרות והניסיון בתחום המומחיות אשר מעלה תכנים לאתר.
    4. “התכנים” – קורסים, מקונים, קבצים, הרצאות שהמרצה מעלה לאתר.
    5. “יום עסקים” – פירושו יום שבו הבנקים פתוחים בישראל.
    6. “ההסכם” – ההסכם עליו הסכימו הצדדים אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאים כללים אלו.
    7. “השירותים” – שירותים שבטראלייף  תעניק למרצה.
    8. “תמורה” – הכוונה לסכום כספי אותו תשלם בטראלייף למרצה כעבור הכנסות ממכירת התכנים שיצר המרצה ונמכרו באתר.
    9. “שותף” – הוא אדם שעובד בשיתוף פעולה עם חברה כדי לקדם מוצרים או שירותים. השותף משתמש בקישורים שותפים כדי להפנות תנועה לאתר החברה ובכך לעודד מכירות. בתמורה לקידום זה, השותף מקבל עמלה על פי כל עסקה שנעשתה דרך הקישורים השותפים שלו.
    10. “קישור שותף” – קישור שותף הוא קישור שמשתמשים בו בשיווק אינטרנטי, שמטרתו לעודד מכירות באתר ולצור מעקב מכירות. כאשר משתמש לוחץ על קישור שותף ובוצעת רכישה באתר, השותף שמקדם את הקישור מקבל תגמול.
    11. “הכנסות החברה” – מתייחסת להכנסה האקטואלית שהחברה מרוויחה מכל עסקה.
  2. הערות כלליות
    1. המרצה מתקשר בזאת עם בטראלייף על פי תנאי הסכם התקשרות זה ובכפוף ל”תנאים הכללים” המצורפים כחלק בלתי נפרד ממנו ההסכם.
    2. בטראלייף מתמחה בתחום היזמות הדיגיטלית והשיווק הדיגיטלי ומציעה לתלמידיה לרכוש גישה לקורסים בתחום בתחומים שונים.
    3. ההסכם מגבש וממצה את כל ההבנות, ההסכמות וההבטחות אשר נעשו בין הצדדים והצדדים מתחייבים לפעול כמיטב יכולתם על מנת לקיים את ההסכם.
    4. לא יהיה תוקף לכל הבנה, הסכמה או הבטחה, אלא אם נכללה בהסכם.
  3. תיאור ההתקשרות (“השרותים”)
    1. בטראלייף תיתן למרצה גישה לאזור המרצים באתר שלה בכתובת co.ilוהמרצה יהיה רשאי להעלות קורסים, הרצאות והדרכות בתחום מומחיותו, ללא הגבלה, באזור המרצים האישי שלו.
    2. המרצה יהיה רשאי להוריד מהאתר קורסים שלו בכל עת. במקרה כאמור, תלמידים שרכשו את הגישה לקורס ימשיכו לראות את הקורס באזור האישי שלהם.
    3. באחריות המרצה לדאוג שהקורסים והתכנים שיעלו דרך האזור האישי יהיו נאותים, איכותיים ומעודכנים.
    4. המרצה מצהיר שהוא בעל ידע, ניסיון מקצועי, הבנה ויכולות בתחום המומחיות שלו.
    5. המרצה מבטא רצון לפתח ולמסור הרצאות, הדרכות וקורסים לחברה, על פי התנאים והתמורה המוגדרים בהסכם זה.
    6. ההתקשרות בהסכם זה כפופה לתנאי הכללים המצורפים להלן.
  4. עידכונים ואיכות התכנים
    1. התכנים המועברים לפרסום על ידי המרצה, בעת מסירת תכנים לפרסום חלה על המרצה האחריות המלאה והבלעדית לתוצאה ישירה שתנבע מפרסום התכנים ועליו להקפיד שתכנים כאלה יהיו חוקיים. אין למסור לפרסום תכנים שידועים כשקריים, מטעים או מסולפים; תכנים הפוגעים בזכויות קנייניות של אחרים או מפרים אותן לרבות זכויות יוצרים וסימני מסחר; תכנים פורנוגראפיים ו/או בעלי אופי מיני בוטה; תכנים הנוגעים לקטינים או לפרטיהם האישיים או מענם ודרכי התקשרות עמם; תכנים המזהים אישית אנשים אחרים מבלי שנתנו הסכמתם לפרסום זהותם; תכנים המהווים לשון הרע על אדם או פוגעים בשמו הטוב או בפרטיותו; תכנים בעלי אופי מאיים; תכנים המעודדים לאפליה פסולה או גזענות; תכנים המנוגדים לכללי השימוש המקובלים באינטרנט העלולים לגרום נזק למשתמשים באינטרנט או משתמשים באתר. בטראלייף תהיה רשאית לערוך כל תוכן כזה, לפי שיקול דעתה המוחלט ובכלל זה לקצרו וכן לסרב לפרסם או למחוק לאלתר כל תוכן שנמסר לפרסום בכל עת שתמצא כי הופרו תנאי הסכם זה או שתכנים שפורסמו פוגעים או עלולים  לפגוע בפעילותה.
    2. החברה רשאית להסיר מידית תכנים לא חוקיים, וכן את כל תכני מרצה שמפר את התקנון. המרצה מכיר בכך שהעלאת תכנים כאלו עלולה לגרום נזק לחברה ולמשתמשים, והאחריות על כך היא עליו בלבד. המרצה יפצה את החברה על נזקים כתוצאה מהפרת תקנון, והחברה רשאית לקזז סכומים שמגיעים למרצה לפי הסכם.
    3. כל מרצה יכול להגיש הצעות לקורסים תחת חסותו לאתר, אך החלטת פרסום הקורס נתונה אך ורק בידי בטראלייף.
    4. מרצה המעוניין להעלות קורס לאתר חייב לעמוד בקריטריונים ובתנאים של החברה. העלאת הקורס לאתר תתאפשר רק לאחר שנציגי האתר יבצעו בדיקות איכות, הכוללות את האספקטים הטכנולוגיים (כגון איכות הווידאו), החזותיים ואיכות התוכן עצמו.
    5. תוכן הקורסים חייב להיות מעודכן, ברמה אקדמית מתאימה, מוצג בשפה מקצועית וראויה. אם נציגי האתר ימצאו כי התוכן אינו עונה על הדרישות או אינו מעודכן, יתבקש מהמרצה לבצע את התיקונים הנחוצים. אם הקורס לא יעודכן תוך 90 ימים, החברה תהיה רשאית להסירו מהאתר ללא טענות מצד המדריך.
  5. מהלך של עדכון או מחיקת קורסים מתוך האתר
    1. עדכון או החלפה של קורס באתר תתבצע על ידי העלאת תכנים חדשים, ובהמשך הסרת התוכן המעודכן או הישן. הקורס המקורי יישאר זמין לצפייה באזור האישי של תלמידים שרכשו אותו, עד תום תקופת העסקה שלהם.
    2. מרצה יכול להגיש בקשה להסרת קורס שהוא העלה לאתר מכל סיבה שהיא. הבקשה צריכה להיות בכתב, והחברה תבצע את הסרת הקורס תוך 21 ימי עסקים מרגע קבלת הבקשה.
    3. החברה יכולה להסיר קורסים מהאתר או להגביל רכישות עתידיות לפי שיקול דעתה, למשל אם התכנים אינם עדכניים, וזאת ללא כל טענה מצד המרצה. המרצה יקבל הודעה על הסרת קורס תוך שלושה ימי עסקים ממועד ההסרה.
    4. קורס שהוסר או הרכישות שלו הוגבלו באתר, לא יהיה זמין יותר לרכישה, פרט לתלמידים שכבר רכשו אותו, והם יוכלו להמשיך ולצפות בו למשך התקופה שרכשו. הגבלת הרכישה תתבצע על ידי הגדרת כמות תלמידים לכמות של תלמידים הרשומים לרגע ביצוע ההגבלה.
    5. המרצה אחראי באופן בלעדי להודיע לצוות האתר אם קורס שהוא מרצה אינו עדכני. אם תלמיד מתאכזב מתוכן לא עדכני והמרצה כבר התריע מראש על כך, המרצה יישא בהשלכות ולא יקבל תשלום עבור הרכישה.
  6. תקשורת בין המרצה לתלמידים
    1. כל התקשרות בין המרצה לתלמידים שלו אשר רכשו את התכנים של המרצה, יתבצעו דרך האתר באמצעות המסנ’גר של הפלטפורמה, או דרך מענה לשאלות מובנה בתוך הקורסים.
    2. המרצה מחויב להשיב על שאלות התלמידים שרכשו את קורסיו תוך שלושה ימי עסקים מיום הפניה, ולספק להם תמיכה או עזרה מקצועית. תמיכה זו תינתן לאורך כל התקופה שבה התלמיד רכש זכות צפייה בתכנים. אי עמידה בסעיף זה עלולה להוביל להסרת הקורס או שאר תכניו של המרצה מהאתר.
  7. מתודולוגיית תמחור קורסים ותקופת התמחור: החברה מציעה לתלמידיה האפשרות לרכוש גישה לקורסים לצפייה אונליין לתקופות זמן שונות. האופציות לתקופות הצפייה הן:
    1. קורס המוצע לצפייה אונליין, זמין למשך תקופה של 3 חודשים.
    2. קורס המוצע לצפייה אונליין, זמין למשך תקופה של 6 חודשים.
    3. קורס המוצע לצפייה אונליין, זמין לכל החיים.
    4. קורס המוצע לצפייה אונליין, זמין במסלול על בסיס מנוי חודשי.
    5. מחירי הקורס לכל תקופה יוגדרו על ידי החברה בתאום מול המרצה.
    6. המרצה יכול להציע קורסים ללא תשלום באתר.
    7. המרצה מחויב שלא להציע את הקורס שלו במחיר נמוך מהמחיר שמוצג באתר הראשי, באתרים אחרים. הוא גם מחויב לעדכן את החברה על כל שינוי במחיר של הקורס שמוצע באתרים אחרים.
    8. לחברה יש את הזכות לקיים מבצעים ולתת הנחות ומענקי הטבה בכל עת, לפי שיקול דעתה, מבלי שהמרצה יוכל לתבוע או להתנגד לכך. אם מבצעים אלו יחולו על קורסים של המרצה, החברה תעדכן אותו מראש.
  8. פירוט התמורה

התפלגות ההכנסות שתתקבל על ידי החברה ממכירת קורסים של המרצה, או מתלמידים שהגיעו דרך המרצה, תתבצע כך:

  1. עבור תלמיד חדש, שלא רכש קודם לכן מהאתר ורכש קורס ששייך לאותו מרצה דרך קישור שותף של המרצה, יתוגמל המרצה ב-80% מההכנסה של החברה מאותה עסקה, לאחר ניכוי עמלת סליקה.
  2. עבור רכישת קורס של מרצה על ידי תלמיד שהגיע באופן עצמאי ולא דרך קישור שותף של המרצה, המרצה יקבל תגמול של 50% מהכנסות החברה מאותה עסקה, לאחר ניכוי עמלת הסליקה.
  3. לגבי קורסים שמוצגים באתר באופן חינמי וללא דרישת תשלום מהצופים, המרצה לא יקבל תשלום עבורם.
  4. המרצה יכול לפעול גם כשותף לשיווק קורסים אחרים באתר. אם תלמידים חדשים שהופנו על ידי המרצה ירכשו קורסים שאינם של המרצה, הוא יקבל תגמול של 30% מההכנסות של החברה מכל עסקה כזו, לאחר ניכוי עמלת סליקה ובכפוף לתקנון שותפים.
  5. במקרה שמכירה נובעת מהפצת קישור של שותף רשום באתר, השותף יקבל 30% מערך המכירה. החלוקה של ההכנסה הנותרת תתבצע בין האתר והמרצה לפי יחס החלוקה הפאסיבי שעליו הסכימו הצדדים.
  6. תשלום התמורה למרצה יתבצע לאחר ניכוי החזרים וזיכויים שהוענקו לתלמידים, בהתאם לשיקול דעת החברה. החברה מחזיקה בזכות לנכות הפחתות אלו מתשלומים שכבר שולמו למרצה או מתשלומים עתידיים שאמורים להשתלם לו.
  7. הקביעה אם ,תלמיד הגיע דרך המרצה תתבצע על ידי איתור הקישור שממנו הגיע התלמיד, בהתאם למערכת שותפים של החברה.
  8. בכל מקרה של החזר כספי לתלמיד, אם זה עקב חוק (כמו חוק הגנת הצרכן) או מדיניות האתר (כמו הטבות או פיצויים), ינוכה החלק היחסי של המרצה מהתשלום. לחברה יש את הזכות לנכות את החלק הזה גם מתשלומים עתידיים שאמורים להינתן למרצה.
  9. החברה מחזיקה בזכות לשנות את שיעורים ותנאי חלוקת ההכנסות בכל עת, תוך מתן הודעה מראש של 30 ימים למרצה. יש לציין, ששינויים אלו לא ישפיעו רטרואקטיבית על זכויות שכבר הושגו על ידי המרצה עד למועד השינוי.
  1. תנאי תשלום
  1. מועד תשלום: התשולם יתבצע עד ה-15 לכל חודש קלנדרי בגין ההכנסות בחודש הקודם, וזאת בכפוף להוצאת חשבונית מס / קבלה כדין עד ל-5 לחודש העוקב לחודש אליו מתייחסת התמורה.
  2. עוסק מורשה/פטור: מובהר, כי עוסק מורשה יוציא חשבונית לפיה רכיב המע”מ כלול בתמורה נטו, ואילו עוסק פטור יוציא קבלה ויהיה זכאי לתמורה ללא חישוב רכיב המע”מ.
  3. ככל שיידרשו אישורים נוספים לפי דין בהתאם לדרישת רואה חשבון של בטראלייף, תהיה רשאית בטראלייף להעביר את התשלום לאחר קבלת אישורים אלה.
  4. התמורה תשולם בניכוי עמלות סליקה.
  5. התמורה הינה בגין מכירת קורסים כפי שתוארו לעיל. שירותים נוספים שיתווספו בהמשך (אם וככל שידרשו), יחויבו בנפרד על פי הסכם התקשרות נוסף שיעשה בין הצדדים מבעוד מועד.
  6. ניכוי מס במקור: אם המרצה לא יספק אישור לניכוי מס במקור, החברה תנכה מתמורתו שיעור המס החוקי הנדרש לניכוי במקור.
  7. אופן תשלום: התשלום למרצה יתבצע בהעברה בנקאית אשר פרטי העברה יוגדרו על ידי המרה באזור האישי באתר, תחת לשונית הגדרות > משיכה.
  8. מינימום למשיכת תשלום: יש לבצע משיכות תשלום בסך של 100 ₪ ומעלה.

תנאים כללים

  1. הצהרות והתחייבויות. הצדדים מצהירים ומתחייבים כדלקמן:
    1. (א) כי אין כל מניעה משפטית, חוזית, חוקית או אחרת המונעת מהם מלהתקשר בהסכם זה ולמלא את כל התחייבויותיהם כלפי הצד השני;
    2. (ב) כי בטראלייף תיתן שירותים אך ורק על פי ובהתאם להוראות בהסכם וללא חריגה ממנו.
    3. (ג) כי הם מתחייבים לעשות כל שביכולתם על מנת לקיים את ההסכם.
    4. (ד) בטראלייף תהא רשאית לעדכן את אחוז התמורה בהודעה מראש ובכתב של 14 יום למרצה.
    5. (ה) המרצה מתחייב כי הוא בעל הידע, היכולות המקצועיות, ההיכרות והניסיון בתחום המומחיות.
  2. סיכון, אחריות ושיפוי. מוסכם בזה כי המרצה יהיה אחראי בלעדי לכל נזק ישיר ו/או הפסד ישיר העלולים להיגרם לבטראלייף ו/או לצד שלישי עקב התכנים שנערכו ו/או הועלו לאתר על ידי המרצה, לרבות, קורסים, מאמרים וכיו”ב ובתנאי שבטראלייף  פעלה על פי הוראות ההסכם. מובהר כי בטראלייף  לא תישא בכל אחריות בגין נזק ו/או הוצאה כספית ו/או הפסד אשר יגרם כתוצאה מתכני הלימוד של המרצה.
  3. קניין רוחני. המרצה מאשר כי כל מידע ו/או קניין רוחני שיופק על ידי בטראלייף במסגרת ההסכם, לרבות תכנים ו/או מאמרים ו/או פרסומים יהיה קניינה הבלעדי של בטראלייף, למעט תכניו של המרצה המועילים על ידו לאתר ולמעט מידע ו/או קניין רוחני אשר שייך לצד ג’ והשימוש בו ניתן על ידי רישיון שימוש או כל היתר אחר. למען הסר ספק מובהר בזאת כי המרצה מתחייב שלא ישתף ו/או יעביר את המידע ו/או קניין רוחני שהופק עבורו על ידי בטראלייף לכל גורם אחר מלבדו. כמו כן, המרצה מתחייב שלא לעשות שימוש בכל קניין ו/או קניין רוחני השייך לבטראלייף – אשר הגיע אליו ו/או שנחשף אליו שלא במסגרת ההסכם. המרצה מתחייב, כי לא יעביר לבטראלייף  חומרים ו/או תכנים שיש לגביהם זכויות יוצרים ו/או זכות קניין רוחני מכל סוג שהוא של צד ג’ כלשהו, ללא קבלת רשות שימוש כדין, וכי כל המידע ו/או החומרים אשר יועברו על ידו לצורך ההתקשרות הינם נכונים ושלמים והאחריות לתוכן שיועלה ו/או יימסר לפרסום תהא באחריותו הבלעדית, לרבות שינויים ועריכות שעשויים להתבצע על ידי בטראלייף, שינויים כאמור ייעשו רק לאחר קבלת אישור מהמרצה. המרצה ישפה את בטראלייף  בגין כל דרישה ו/או תביעה שתופנה נגדה בגין הפרת זכויות קניין רוחני כאמור. למען הסר ספק, מובהר בזאת, כי  לצורך מתן השירותים למרצה, בטראלייף  רשאית לעשות שימוש בחומרים ו/או תכנים אשר נעשה בהם שימוש קודם בפרויקטים ו/או שירותים אחרים שסופקו על ידה וכי תהא רשאית לעשות כל שימוש שהוא בחומרים ו/או תכנים שנערכו על ידה לצורך מתן השירותים.
  4. זכויות שימוש. בטראלייף תהיה רשאית להשתמש במידע שתפיק במסגרת עבודתה ובמסגרת מתן השירותים למרצה, למעט תכניו של המרצה המועלים על ידו לאתר. כמו כן, בטראלייף ו/או מי מטעמה לא יהיו רשאים לעשות שימוש במידע שנמסר ו/או הועלה על ידי המרצה לאתר כדי להפיק קורסים דומים ו/או כדי לעשות שימוש מסחרי אחר במטרה להתחרות עם תכניו של המרצה וזה למעט מרצים אחרים אשר מעלים קורסים באותם תחומים.
  5. איסוף מידה לצרכים סטטיסטיים. החברה יכולה לאסוף ולנתח מידע על שימוש באתר, כגון תדירות השימוש, מקורות גישת המשתמשים, והיקף התכנים הנצפים. המידע הזה, שהוא סטטיסטי בטבעו, ישמש לניתוח, מחקר, בקרה ולשיפור האתר. החברה תשתמש בטכנולוגיות שונות לניטור פעילות המשתמשים, כדי לאפיין את פופולריות התכנים והשירותים באתר.
  6. שונות. הצדדים מצהירים ומתחייבים כדלקמן:
    1. (א) הסכם זה מגבש וממצה את כל ההסכמות, המצגים וההבטחות אשר נעשו בין הצדדים ולא יהיה תוקף לכל הסכם, מצג או הבטחה אלא אם נכללו בהסכם זה גופו.
    2. (ב) החברה רשאית לבצע שינויים בתקנון מרצים מדי פעם. שינויים מהותיים שעלולים להשפיע על השימוש באתר יועברו למרצים באמצעות דוא”ל, הודעת SMS, הודעה בווצאפ או פרסום באתר. במקרים מסוימים, יידרש מהמרצים לאשר מחדש את הסכמתם לתקנון כדי להמשיך להשתמש באתר.
    3. (ג) במידה ותנאי בהסכם ו/או בתנאים הכללים אינו ישים ו/או נוגד את הדין ו/או פג תוקפו ו/או בלתי ניתן לאכיפה, ההסכם והתנאים הכללים ימשיכו להיות מבוצעים ויראו בתנאי שאינו ישים ו/או נוגד את הדין ו/או פג תוקפו ו/או בלתי ניתן לאכיפה כמבוטל.
  7. סמכות שיפוט. הצדדים יעשו את מירב המאמצים כי כל חילוקי הדעות ביניהם, ככל שיתגלעו ייושבו ביניהם על הסכם וכל הנובע ממנו יחולו אך  ורק דיני מדינת ישראל, לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו תהיה סמכות השיפוט הבלעדית בקשר להסכם וכל הנובע ממנו, ולא לכל בית משפט אחר זולתם.
  8. העברת זכויות. המרצה אינו רשאי להמחות ו/או להעביר ו/או לשעבד את זכויותיו והתחייבויותיו כמפורט בהסכם זה ללא הסכמת בטראלייף מראש.
  9. התקשרות. כתובות הצדדים לצורך הסכם זה הם כמעודכן באתר, בפרופיל משתמש של המרצה. יראו בהודעה כתקפה אם:
    1. (א) נשלחה במסירה אישית לכתובת הצד השני, תהיה תקפה ביום העסקים שלמחרת.
    2. (ב) נשלחה בדואר רשום לכתובת הצד השני, תהיה תקפה 5 ימי עסקים לאחר שנמסרה.
    3. (ג) נשלחה לדואר האלקטרוני ו/או לפקס הצד השני, תהיה תקפה ביום העסקים שלמחרת אישור דבר קבלת הדוא”ל ו/או הפקס.
  10. מעמד הצדדים. מוסכם בזה כי היחסים שבין בטראלייף למרצה יהיו יחסי מזמין-קבלן עצמאי, כי מעמדה של בטראלייף לכל צורך ועניין הוא מעמד של קבלן עצמאי במובן חוק חוזה קבלנות, תשל”ד-1974. וכי אין ולא יתקיימו בין בטראלייף  ו/או עובדיה ו/או שליחיה ו/או כל אדם מטעמה, יחסי עובד מעביד ו/או יחסי שולח-שלוח ו/או יחסי שותפות.
  11. נקודה חשובה להדגשה היא שהחברה מתפקדת כמתווך בלבד בין המנחים למשתמשי האתר. לפיכך, החברה אינה נושאת באחריות לכל התקשרות או אינטראקציה שמתרחשת בין המנחים למשתמשים.
  12. הפרת הסכם. אם המרצה לא יעמוד בתנאי התקנון, החברה רשאית לנקוט בצעדים כנגדו, כולל בקשה לתיקון, השעיה מהמערכת הפנימית של האתר, חסימה זמנית או קבועה של הקורס לקידום ושיווק, ו/או חסימה זמנית או קבועה של כל תכני המרצה מהאתר. במקרה שהמרצה מפר את התקנון וגרם לחברה לתביעה, דרישה כספית או לחסרון כיס, המרצה יחויב לפצות את החברה על הנזקים באופן מיידי על פי דרישתה.
  13. סיום ההתקשרות. לצדדים תהיה הזכות לסיים את ההתקשרות בהסכם, על ידי מתן הודעה בכתב לצד השני 30 ימים מראש. מבלי לגרוע מהאמור, לכל אחד מהצדדים תעמוד הזכות לסיים את ההסכם בהודעה בכתב ובאופן מידי בכל אחד מהמקרים הבאים:
    1. (א) הצד השני מבצע הפרה של התחייבויותיו על פי ההסכם ואינו מצליח לתקן את ההפרה כאמור תוך 10 ימי עסקים;
    2. (ב) הצד השני נמצא במצב של פירוק ו/או חדלות פירעון ו/או הליכים דומים או שמונה לנכסיו של הצד השני כונס נכסים. ככל ותגיע התקשרות הצדדים לסיומה, מכל סיבה שהיא, בטראלייף רשאית, אך לא חייבת, שלא לשמור ו/או לאחסן את הקורסים ו/או המאמרים ו/או התוכן שהועבר על ידי המרצה וכל התקשרות שתהא לאחר מכן, תהא באמצעות הסכם התקשרות חדש ובתנאים שיקבעו.

ברוכים השבים!!

טופס התחברות - משתמש קיים

או
שכחתי סיסמא

טופס הרשמה - משתמש חדש

חוכמת היום

תנו למעשיכם לדבר חזק יותר מהספקות שלכם, וראו כיצד העולם הופך לבמה להישגים יוצאי הדופן שלכם. - אלכס פרידמן

ברוכים השבים!!

טופס התחברות - משתמש קיים

או
שכחתי סיסמא

טופס הרשמה - משתמש חדש

חוכמת היום

תנו למעשיכם לדבר חזק יותר מהספקות שלכם, וראו כיצד העולם הופך לבמה להישגים יוצאי הדופן שלכם. - אלכס פרידמן

ברוכים השבים!!

0